10.10.2017

Black and white + Heidi Klum shoes




Mukavaa alkanutta viikkoa. Viikonloppu meni ihan liian nopeesti, no onneksi oli hyvä vk.loppu ja eilen pojan kanssa leivottiin mokkapaloja valmiiksi pojan synttäreille. Kirppistavarat on haettu pois ja iloinen oon siitä kuinka hyvin tavara meni kaupan. Oon harkinnu, jos ostaisin kirppisrahoilla vitriinin meidän eteiseen, johon saisin kaikki mun astiat ym krääsää ja sitä käytiin kaupoissa vk.loppuna fiilistelemässä.  Pojan kanssa luettiin uskonnon kokeisiin ja tehtiin kemian ja fysiikan tehtäviä, Alkaa äitillä olemaan vaikeuksia opettaa, kun jotkut asiat on sellastaki hepreaa, että tässä alkaa miettimään oonko mä edes käyny yläastetta ja kuinka ihmeessä oon noista 
joskus selvinny :) 





Tässä muuten mun toinen Heidi Klumin malliston tuote, jotka ostin Lidl:stä. Kuvien valkoiset tennarit leopardi yksityiskohdalla.



Neule Zara
Farkut H&M
Nahkatakki Cubus
Tennarit Lidl

5 kommenttia:

Kiitos kun jätit kommentin.