11.10.2017

Jotain sinistä ja niin pehmeää, sekä parin euron arskat





 
 Mikä ihana pehmeä karvakasa toi on, äkkiä tonne, oli mun ekat kommentit kun kävelin Mangon näyteikkunan ohi Hesassa ja näin kuvan takin. Ihan ekana mä tykästyin takin sinertävään sävyyn, kokeilin takkia ja olin heti ihan myyty. Ei siis näin pehmeän tuntuista takki voi olla, siinä ei kauaa menny kun olin jo tekemässä kauppoja takista. Syksy mä oon niin valmiina ja ei haittaa vaikka ois kylmä,. sillä pipotkin sopii takin kanssa, kummarit, tennarit you name it








Mun vahapintaset housut alkaa olemaan niin finaalissa, että ois hiljalleen syytä hyvästellä ne ja jatkaa elämää ilman niitä. Niin monta vuotta ollaan yhdessä kuljettu, että ei se helppoa tule olemaan, varsinkaan kun ne ovat olleet mun vaatekriisin pelastus. Kuka mua nyt auttaa tässä hädässä ja keneen pystyn tukeutumaan, kun aamulla on kiire ja tarvin nopeasti apua heh :) Onko teillä jokin ihan luottovaate, joka toimii tyyliin kuin tyyliin?

Tilasin pari kuukautta sitten pojille Wish.comista juttuja, niin samalla otin nämä aurinkolasit itselleni. Aurinkolasit oli ilmaiset, mun tarvi maksaa vaan parin euron postikulut. Aluksi kyllä epäilin, että noin halvat lasit on varmaan niin pilipali ja hajoo ennen kuin saan ne edes päähäni, mutta arskat oli tosi hyvät, tukevat ja just sellaiset mitä niistä luvattiin.





Takki Mango
Laukku Gina Tricot
Paita H&M
Housut Vero Moda
Lakki H&M

10 kommenttia:

  1. Katseenkääntäjä:) t.Jani-75

    VastaaPoista
  2. Upea kuten aina T.Miisa

    VastaaPoista
  3. Mulla yx yli vanha takki on mun niin lemppari enkä malta luopua siitä vaikka on jo rikki.

    VastaaPoista
  4. Mun Leviksen farkut on mun lempparit ja toimii asuun kuin asuun.Ne on mun äidin vanhat 😃

    VastaaPoista
  5. Oi mikä lady tosi upea.

    VastaaPoista
  6. Olipa halvat arskat ja hienot.

    VastaaPoista
  7. Sun tyyli on kyllä aina niin inspiroiva T.Sini

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.