19.8.2017

Huonekalu tuunausta, syksyn fiilistelyä ja sushia






Mies ja vanhempi poika lähti aamulla aikasin Tampereelle. Me käytiin tänään pikku miehen kanssa keskustassa vähän shoppailemassa. Löysin Glitteristä vaaleanpunaisen clutch laukun tai oikeasti se on tablettilaukku mutta mulle arkilaukku heh, sekä pojalle piti löytää paita johon mä kangastusseilla piirrän kuvan. Poika on pihakavereiden kanssa kasannu porukan kasaan ja perustaneet oman futisjoukkueen ja siihen piti tehdä pelipaita :) KJK on joukkueen nimi, eli kavereiden jalkapallo klubi, hellusta :) Pojalla oli mieles jo logo jonka äitin piti paitaan piirtää.Käytiin kahvilla ja pullalla keskustas ja matkalla kotia haettiin pojan lemppari ruokaa, eli Kotipizzaa nam.







Mä muuten fiilistelin tänään vähän jo syksyä ja kaivoin kaapista neuleita esille, kynttilöitäkin oon jo iltasin polttanu, ihanaa syksy tulee :)


Tuunailtu on huonekaluja, kun maalasin meidän valkoisen sängynpäädyn mustaksi. Löysin myös kirppikseltä todella huonossa kunnossa olevan yöpöydän, jonkun mummolassa ollu ennen. Maali rapisi pahasti ja väriltään pöytä oli ruskea.  Kerran mustaa maalia jäi. niin hioin ensin pöydän todella tarkasti ja rapsin vanhan maalin pois. Sen jälkeen maalasin pöydän mustaksi ja oon todella tyytyväinen lopputulokseen.










 Kuinkakohan monta vuotta mun mies on yrittäny saada mua syömään sushia ja pyytäny että mentäis japanilaiseen ravintolaan syömään. Monta vuotta on siis vaimo pistäny vastaan, mutta nyt luovutin ja annoin mahdollisuuden. Käytiin lounas aikaan, joten oli seisovapöytä ravintolassa joka todella oli täynnä herkkuja, kysymys kuuluukin miks mulla on ollut näin iso ennekkoluulo tästä ruoasta ja näin kauan. Kaupan sushit on täysin pilannu sen, nimittäin niitä aikoinaan söin ja päätin että yäk ikinä en enää syö. Eihän "oikeaa" sushia todellakaan voi verrata kaupan omiin ja voi vitsit toi nuudeli oli niiiin hyvää. 

Miehen lemppari on Intialainen ruoka ja nyt seuraavax se yrittää saada mua sinne :)








 Muista osallistua Jovelly arvontaan, joka löytyy viime postauksesta, arvonta loppuu huomenna illalla 20.8 klo 20.




6 kommenttia:

Kiitos kun jätit kommentin.