11.8.2017

Miau pöksyt & printtipaita




 No emmä pystyny pitämään näppejä erossa sittenkään printtipaidoista ja mun kaappiin eksyi uusi yksilö ja aika osuvalla tekstillä, weekend :) Punasella printillä/tekstillä olevat paidat jotenki uppoo muhun nyt, yleensä kun kaikki on mustalla tekstillä.

 Kaapista kaivoin tosi vanhat kissahousut ja niin rennot sellaiset, aivan kun ois verkkarit jalassa. Ylläri pylläri mies ei lämmenny yhtään näihin housuihin :) No siltä en onnex kysytä mielipidettä, pääasia että ite tykkään :)








 Jotkut viime postauksesta oli huomannutkin, että mun hiukset on vaalentunu, kyllä oon värjänny tyven pois. Laitoin kotona raitoja, noh raitoja ei sinäsä näy ja tyyliin koko pää näyttää kun ois värjätty. Muutenki en ehkä hakenut näin vaaleaa sävyä, mutta eiköhän se oma tyvi pian sieltä tuu esille ja tee hiuksista vähän luonnollisemman sävyisen. Niin ja mä leikkasin itse myös hiuksiani, otin pari senttiä latvoista pois ja näin lahti kakshaaraset ja kuivemmat päät :)


 Joko koulun alku jännittää tai sitten pojat on ollu liian pitkällä lomalla ja liikaa yhessä, nimittäin jestas ne on toistensa kurkussa kiinni koko ajan ja härnäävät toisiaan. Toisen härnääminen alkaa ennen kukonlaulua aamulla, hetken ne ehtii olla kavereita, kunnes taas on joku kina pystyssä.  No ketkä sisarukset nyt ei tappelis, kyllä mä ainakin muistan omani :)  Meidän perhe on siis niin valmis arkeen ja kouluun :)












 Paita Cubus
Housut Lindex
Kengät Boozt
Bleiseri H&M

8 kommenttia:

  1. Vitsit miten kiva tyyli nyt mäki halun printtipaidan kaupoille siis 😀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Printtipaidat on kyllä kivoja, mun pitää vaan hillitä itseni ettei niitä kasaannu pian liikaa kaappiin :)

      Poista
  2. Ihana look noi housut just mun tyyliset,oon nimittäin kova leopard fani 😀

    VastaaPoista
  3. Oon kans ihan loppu kun lapset heti aamusta aloittaa kinaamisen.Arkea mekin odotetaan T.Mirva

    VastaaPoista
  4. Wow love it T.Sandra

    VastaaPoista
  5. No nyt on tyylikästä ja näyttävää tuohon,kun saisi vielä nahkahousut noiden korkkareiden kanssa:) t.Jani-75

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.