3.8.2015

It´s all about the green





// Vihreä väri on väri josta olen aina pitänyt,mutta nyt kun olen blondi tästä väristä on tullut enempi mun lemppari. Vihreä on jotenkin niin helppo väri yhdistää muihin väreihin ja varsinkin valkoisen kanssa ne täydentävät toinen toistaan. Pakko vielä hehkuttaa näitä Reebokin tennareita,siis voiko näin ihania tennareita olla. Todella mukavat jalassa ja mitä enempi niitä pidän sitä enempi hullaannun niihin. Vihreä takki sai tänään kaverikseen nahkahameen ja tennarit.
Hitsit mun jalat eivät ole kyllä aurinkoa nähneetkään tänä kesänä, sen verran kalpeet koivet on hah :) No siihen tulee pian muutos,sillä hain tänään ehkä yhden parhaimmista itsestäänruskettavista aineista ja jossa tuloksen näkee melkein heti ei siis tarvitse odotella seuraavaan päivään. 
Kävin tänään varaamassa kirppispöydän ja sain pöydän jo keskiviikolle,joten pitää varmaan alkaa kollaamaan kaapit läpi :)


Takki H&M
Tennarit Reebok
Aurinkolasit Ray Ban






5 kommenttia:

  1. Sä otat tuola kirkolla kyllä niin mahtavia kuvia. Mitä kokoa sun takki on, oon nimittäin kattonu samaa ja näyttää upeelle sun päällä. T. Tarja

    VastaaPoista
  2. Siis eka mun kommentti ja pakko sanoa et hitsit en tienny että Vaasassa on noi trendikkäitä ihmisiä kerrassaan upean näköinen olet. Vastasko Reebokin tennarit kokoaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne mielestäni vastas ihan kokoaan. Käytän yleensä 38-39 koon kenkiä ja nämä otin 38.5 ja olit hyvät :)

      Poista
  3. Mihin kirppikseen olet viemässä :) olisi kiva kuulla joskus Vaasan kirppiksistä näkemyksiäsi

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.