1.8.2015

Pics




 Tässä viikon kuvat, osa kuvista on otettu instagramista. Mies oli poikien kanssa tänään Wasalandiassa ja tämän reissun jälkeen käytiin uuden kirppiksen avajaisissa. Ei me kyllä kauaa sielä jaksettu kierrellä, nimittäin paikka oli niin täynnä ja kuulemma jotkut oli jonottanut yli tunnin kassajonossa huh ei mun hermot kestäisi :) Ehkä annan tämän uutuuden viehätyksen vähän laantua ja menen paremmalla ajalla uudelleen. Illalla tein pojille vohveleita vaahtokarkkien kera nams :) Nyt joku hyvä leffa pyörimään,joten mukavaa vk.loppua <3



2 kommenttia:

  1. Hienot kuvat ja nam vohveleita. Mun mielestä on hyvä että oot laittanu rajan siihen että et laita lapsiesi kuvia nettiin. Mä en itse tykkäisi siitä että mun äiti olis aikoinaan laittanu mun kuvia ilman lupaa nettiin eli pointsit siitä ja arvostan sun päätöstä ☺

    VastaaPoista
  2. Voi Mea sä oot niin nätti.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.