12.9.2017

Vanhoista farkuista hame, sekä kenkien tuunaus







 Mistäköhän sitä lähtis aloittamaan tämän postauksen, no lähetään vaikka nyt siitä että ei ehkä mun ihan top 3 kuuluva väri tämä keltainen, mutta synkkään syksyyn kiva piristysruiske.  Vuosia takaperin kyllästyin mun kulahtaneisiin mustiin farkkuihin, jotka myös oli liian pienet mulle reisistä, joten ajattelin että roskiin en viitti niitä heittää, vaan teen farkuista hameen. Leikkasin ensin hameen sopivan pituiseksi, eli farkkujen lahkeista palat pois. Tämän jälkeen leikkasin sisäsaumat auki, palat jotka jäi lahkeista hyödynsin kiilamaisesti hameen keskiosaksi. Hameen helman halusin jättää ilman ommelta ja hieman hapsuiseksi.








 Eikä tämä vielä tässä, ettei vaan jäisi yhtään vapaata aikaa istua vaan telkun ääressä, tuunasin taas yhdet kengät :) Nämä pienellä korolla olevat korkkarit sai talviturkin ylleen heh :)

Tiedätte varmaan niitä karvapalloja, jotka ovat avaimenperiä ja joita monet kuten itsekkin olen käyttänyt laukuissa koristeena. Leikkasin yhden sellaisen mustan karvapallon saksilla puoliksi, otin sisukset pois, eli valkoisen vanun ja parilla ompeleella eli käsin ompelin pörrökasat kenkiin kiinni.



 Jestas muuten mikä tuuli oli kun räpsittiin nämä kuvat, puhumattakaan siitä että vaikka paita on pirteän aurinkoinen,niin mun jalat ei oo kyllä aurinkoa nähnykkään  :)


 Niin ja jos innostuit, niin keltainen paita on henkasta.




11 kommenttia:

Kiitos kun jätit kommentin.