14.9.2017

Viha-rakkaussuhde





 Mulla on niin viha- rakkaussuhde tämän paidan kanssa tai tuplapaitahan tämä on, sillä musta röyhelöinen toppi on ommeltu paitaan kiinni ja siis kuuluu tähän settiin.


 Paita on jotenkin niin erilainen ja mun kaapista ei löydy yhtään vastaavanlaista, ei edes sinne päin ja siitä syystä uusi kiva tuulahdus vaatekaappiin on aina tervetullut. Onneksi on kyseessä kahden todella yksinkertaisen värin kombosta, sillä se helpottaa paidan yhdistämistä muihin vaatekappaleisiin.Sitten taas se kolikon toinen puoli, eli onko paita jo vähän liianki erilainen, toki mä nyt oon tottunu kaikkeen,eikö se ny tullu jo todistetuksi kun puin ylleni tuunatut sukkakengät hah :)


 Kaikista kuvista ei niin tuu esille, mutta korvissa mulla on kirkkaanpunaiset isot statement korvikset.







 Lapsilla on lauantaina koulupäivä ja mies lähtee Helsinkiin työnmerkeissä, Meidän vk.loppu meneekin siinä, noh ei oo kuin pari viikkoa ja päästään pojan kanssa sinne äiti poika reissuun.
Kaivettiin varastosta Wii pelikonsoli, ollaan sitä säästelty ihan siitäkin syystä että ei siitä sais tyyliin kun parikymppiä jos myy. Ehdottomasti tärkein syy on miksi ollaan sitä jemmailtu, meillä on kaikki Mario Bros pelit siihen konsoliin ja se jos jokin tuo mulle niin nostalgisia fiiliksiä, ihan paras peli ikinä. Vitsit Mario pelejä tuli pelattua nuorena paljon. Vk.loppu menee myös tämän pelin tiimoilla,  pojan kanssa tehdään kivipaperisakset meinigillä kumpi saa olla Mario ja kumpi Luigi :)


 Syksy menee vauhdilla ja tässä saa pian alkaakin järjestämään mun vanhemman pojan synttäreitä. Niin se vaan aika on rientäny ja poika täyttää jo 13 vuotta.Viisi vuotta ja se on täysikäinen jestas, no ei mietitä/ajatella sitä vielä ja nautitaan tästä ajasta, kun poika vieläkin joka ilta ennen nukkumaan menoa antaa äitille hyvän yön halit.


Mukavaa vk.loppua teille kaikille <3





Korvikset Zara
Paita H&M
Farkut Topshop
Kengät Boozt
Laukku Valentino

6 kommenttia:

  1. Oi Mario peli on ihan klassikko.

    VastaaPoista
  2. Tosi upeena oot taas ja mä tykkään tosta paidasta.Harkitsen sen ostamista kans.

    VastaaPoista
  3. Täys kymppi annan tälle lookille.

    VastaaPoista
  4. Oon kans himoinnu noita Zaran korviksi,tilasix vai ostix liikkeestä?

    VastaaPoista
  5. Ihanan simppeli mutta supertyylikäs ja trendikäs kombo.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.