6.12.2016

Söpöt joulukarkit & Gantin tossut




Tänään leivottiin poikien kanssa piparkakkuja ja katsottiin linnan juhlia, tai ehkä enemmänkin äiti kattoi ja pojat näppäili kännyköitä :)  Oon ihan hurahtanut kultaisen sävyisiin astioihin ym keittiötavaroihin. Ostin hiljattain kultaset piparakakkumuotit ja mitat, nämä löysin Clas Ohlsonilta. Mieheltä sain lahjaksi kultaisen tarjottimen, jota olin kauan kuolannut Henkan home puolella.







 Mä pidän tosi paljon tossuja kotona ja heti kun tuun suihkusta tapaan laitaa aina jotkut jalkineet jalkaan. Froteetossuja ja juuri valkoisia oon metsästänyt kauan ja näikin tavallaan yksinkertaista tuotetta oli tosi vaikea löytää mistään.
Lopulta Gant onneksi palasti mun metsästysreissun ja nyt tämän tuotteen saa vetää mun himotuslistalta pois :)






 Tehtiin myös tänään vanhemman pojan kanssa, näitä söpöjä joulukarkkeja. Nämä oli tosi nopea ja yksinkertainen tehdä. Oon yleensä ostanu pitkiä joulukeppejä, mutta nyt löysin hellusia lyhyitä ja ne soveltui näihin herkkuihin tosi hyvin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.