17.12.2016

H&M+ plus puolelta neule - Älä kategorioi tyyliäsi liikaa mihinkään tiettyyn laatikkoon



 Oon joskus maininnut, että mä en kategorioi mistä ostan vaatteeni, tällä tarkoitan sitä että voin ihan hyvin ostaa vaatteita esim miestenpuolelta. Itseään ei pidä liikaa laittaa mihinkään tiettyyn laatikkoon, vaan on piristävää välillä tulla pois mukavuusalueelta.

Kaverinkaa puhuttiin siitä, että ihan hyvin voidaan ostaa vaatteita esim. paitoja äitiyspuolelta, ilman että oltaisiin raskaana. Yleensä äitiyspaidat on ihan samanlaisia kuin muutkin paidat, ainostaan ne on hieman pidempi, mikä on vaan hyvä juttu. Mulla on kaapissa perus valkoinen trikoopaita ja se on H&M mama puolelta ja käytän sitä vieläkin, vaikka en ole raskaana. Yleensä peruspaidat on niin lyhyitä, että kun käsiä nostat nousee paita korviin ja tämä ainakin mua ärsyttää.




Piipahdin yks päivä alennusmyynnissä ja löysin H&M + plus puolelta niin ihanan neuleen. Neule on pehmeä neulosta ja sairaan mukava päällä eli ihan best. Joskus luin netistä, että  joku oli kirjoittanut tämän puolen olevan H&M "läskipuoli" Jessus näitä ihmisiä, kun on taas sanan löytäny. Kirjoittajan takaa löytyy varmaan niin täydellinen ihminen, kun tollasia laukoo suustaan.

No jos joku näin ajattelee ja mä ostan vaatteeni sieltä mistä tykkään, oon kait sitten mies,läski
 ja raskaana :)

Kuvien mustan pitkän takin löysin myös alesta 25€:lla.  Takin ovh oli jotain 69€ eli hyvän ja edullisen löydön tein.













6 kommenttia:

  1. Inspiroivin blogi. Sulta saa paljon vinkkejä pukeutumiseen. T. Henna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Henna ja kiva kuulla että oot saanut vinkkejä pukeutumiseen.

      Poista
  2. Tosi rento look mutta tyylillä maustettu.

    VastaaPoista
  3. Olipa halpa takki ja tosi hieno.

    VastaaPoista
  4. Sulta oon saanu paljon vinkkejä pukeutumisewn ja nyt tuli taas lisää.

    VastaaPoista
  5. Hieno Malenen laukku ja pehmoisen näköinen neule.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.