7.9.2016

Long hair



Siis nyt on ruhtinaalista, nimittäin mä oon toista iltaa yksin kotona. Perheen miesväki meni kattoon futismatsia ja meidän nuorimmainen, joka harrastaa jalkkista pääsi saattelemaan pelaajan kentälle. Tätä iltaa poika on niin täpinässä orttanut. Nyt pikainen postaus, että ehdin tekemään muutakin kuin koneella istumista. Tässä mun sunnuntain look, punainen ruutupaita rennosti bleiserin alla ja vaihteeksi pitkät hiukset, eli klipsipidennykset päässä. Jäätävä tyvi alkaa olemaan siinä pisteessä, että kampaajalle olis hyvä tehdä soitto. Oon ihan tarkoituksella antanut hiusten kasvaa rauhassa ja jossain vaiheessa tässä syksyn mittaan laitan raitoja. Meinasin eilen leikata etarit, mutta olis tullu niin nysä/ohut etari, kun mulla on lyhyitä vauvahiuksia niin paljon, joten jätin sakset toistaiseksi rauhaan.







Ruutupaita H&M/ Tennarit Nike/ Laukku Michael Kors/ Bleiseri Zara


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.