13.10.2016

Syksyn sävyt - Klipsipidennysten hoito



Mä kävin hakemassa sen neuleen myös kamelin värisenä, mistä aikaisemmin puhuin. Siis saman neuleen, joka mulla on edellisissä kuvissa harmaana. Neule osoittautui niin rennoksi ja mukavaksi päällä ja kun hintakaan ei ollut mikään päätä huimaava. Yleensä en ole sellainen tyyppi, joka ostaa samaa tuotetta monessa eri värissä, mutta tässä tapauksessa tein pienen poikkeuksen. Montaa kappaletta ei ollut enää kaupassa jäljellä, joten joku muukin oli selvästikkin huomannut/tajunnut saman kuin mä, eli neule on ihana. Ajattelin tällä kertaa laittaa päälleni, vähän syksyisen sävyiset vaatteet. Kamelin värisen neuleen kanssa yhdistin vihreän bombertakin ja tietysti ne mun lempparit, eli nahkahousut. 

Moni teistä oli kysellyt jo neuleen perään, joten paremmin pääset tutustumaan neuleeseen täältä





Mä muuten pesin mun klipsipidennykset toissapäivänä, kun ne oli kuivunu pyyhkeen päällä yön yli oli niissä aamulla kivat laineet. Klipsipidennyksiä ei tarvi niin useasti pestä, koska ne eivät ole päänahassa kiinni., mutta lakkakertymät ym on hyvä pestä sielä täälä pois hiuksista. Mitä pidennyksiin tulee, oon tähän mennessä ollut henkeen ja vereen Simply Natural hiuksien uskollinen ystävä. Blondit pidennykset on yleensä aina ne, jotka ovat heikompaa laatua kuin tummat. Koska mä olen niin tuuliviiri tyyppi ja haluan tänään tota ja ylihuomenna on jo eri ääni kellossa, niin päädyin teippien sijaan klipsipidennyksiin. Ja tähän päätökseen oon ollut tosi tyytyväinen. Näistä Rapunzel of Sweden vaaleista pidennyksistä mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa. Laatu on ollut tosi hyvä ja kun pesee oikealla tavalla, ei pesukaan niitä rasita. Eli mitä oikeaan tapaan tulee, niin näitä ei saa missään nimessä hinkata, eli pestä samaan tapaan kuin pesisit omia hiuksia. Hyvä tapa on esim laittaa lavuaariin vettä + shampoota ja sielä liuottaa hiukset ja varovasti puristella.

Hiuksia pitää käsitellä varovasti, jos haluat että ne säilyy pidempään hyvänä. Hiuslisäkkeet tarvii yleensä kosteuttavaa hoitoainetta lopuksi. Jätettävät hoitoaineet on myös tosi hyviä, mulla on käytössä Rapunzelin leave-in cream ja hair oil, jotka on tarkoitettu kaikille hiustyypeille myös hiuslisäkkeille. Mulla ei ollut aikaisempaa kokemusta näistä tuotteista, mutta nyt kun olen näitä testannut, niin voin kyllä lämpimästi suositella. Oon käyttänyt näitä ihan silloinkin kun mulla ei ole lisäkkeitä päässä ja hiuksista tulee ihanan pehmeät ja sileät.
















 Nilkkurit Din Sko
Nahkahousut H&M
Takki Bik Bok
Neule H&M

10 kommenttia:

  1. Upeita kuvia, ihastuin tähän asuun täysin <3

    VastaaPoista
  2. sulla on aivan mahtava blogi, käyn joka päivä tsekkaamassa ootko laittanu uuden postauksen :) mä saan vinkkejä tyyliini sun blogista, mutta olisi kiva tietää keneltä sinä sat vinkkejä? eli mitä blogeja sä itse seuraat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että oot tykännyt. Voisin tehdä joku päivä postauksen siitä, mistä mä saan inspiraationi, kiitos vinkistä :)

      Poista
  3. Wautsi niin ihana tyyli sulla.

    VastaaPoista
  4. Upeat kuvat ja hienot sävyt. T. Hanna

    VastaaPoista
  5. Sun tyyli on todella inspiroiva. Mä heti matkin sun ja laitan tämän sävyisen asun päälleni.

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva tuo laukku. Mikä laukku se on ja mistä olet ostanut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ostanut/tilannut laukun Bubbleroomista. Oon pitänyt tätä laukkua todella paljon ja mielestäni laatu on kohdillaan.

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin.