6.1.2014

Is it time for a new hairstyle?????



Uuden hiustyylin aika vai onko? tekisi ainakin mieli vähän vaihtaa tyyliä. Lyhyemmäksi haluaisin, mutta tässä käy aina näin, että kun saan hiukset edes johonki pitkään pituuteen niin alan haikailemaan lyhyempiä hiuksia. Sitten taas kun minulla on lyhyemmät hiukset, haluaisin pitkät hiukset eli koskaan ei ole hyvä :) Tai alan katselemaan vanhoja kuvia ja tulee se reaktio "oikuin minulla oli hyvät hiukset tuolloin, miksi leikkasin ne tai vaihdoin väriä" NO jossittelut ei auta vain olen kuitenkin pohjimmiltani sitä mieltä, että vaihtelu aina virkistää, mieluimmin kuin olla samalla hiustyylillä 30 vuotta. Eikä tee pienintäkään muutosta hiuksiin.
Viihdyn hyvin kyllä tummana, mutta oma hiusvärini on vaalea ja jos oon tosi tumma niin 2 viikon jälkeen värjäyksestä jo näkyy tosi hyvin mun oma tyvi ja se saa näyttämään niinkuin olisin kalju. 
Tietysti toivoisin, että minulla olisi omasta takaa tummat hiukset, mutta eiköhän kaikki aina halua just sitä mitä ei ole :)
Tummahiuksiset haluaa vaaleata,kiharahiuksiset suoraa, ohuet paksua jne.No pitää olla tyytyväinen, että on edes hiuksia koska ei mikään ole itsestään selvää.

Itse olen tietysti alan ammattilaisenakin sellainen, että tykkään kokeilla eri tyylejä ja värejä, vaikka aina ne ei onnistuisikaan, joten rohkaisen kaikkia kokeilemaan eri tyylejä ja uskaltamaan ottaa riskejä, ei muutoksen aina tarvitse olla iso ja radikaalinen, pienilläkin muutoksilla voi saada paljon aikaiseksi esim. etuhiukset, hiuksiin kerroksia, raitoja, kevytvärillä sävyttää hiukset  jne sillä koskaan ei tiedä jos vaikka löytäisit vielä paremman hiustyylin itsellesi :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.