28.8.2016

Hatuttaa



Ei oo näkynyt mun päässä hattuja hetkeen, moni teistä on kommentoinu/kysynyt ja pitää ihan paikkaansa. Hattuja mulla on ihan kiitettävästi, mutta ei yksinkertaisesti ole hatuttanut ei sitten yhtään viime aikoina. Poikkeus kuitenkin asiaan tulee nyt ja syksyn eka hattu asu tulee tässä. Yksinkertaista mustaa beigen hatun kanssa, eihän se kokonaisuus enempää vaadi.

20€ mustat farkut ostin hiljattain Henkasta, kun vanhat alkasi olemaan jo niin huonossa kunnossa. Ei nyt mitkään tosi mukavat farkut jalassa, mutta hintaansa nähden ihan jees ostos. Uutta nahkatakkia on alkanut vähän fiilistelemään kaupoissa, mä pidän niitä niin paljon joten uusi tulokas ei olisi yhtään pahitteeksi. Vielä en oo sopivaa löytänyt, kun siinä pitäisi hinta sekä malli olla kohdillaan ja tämä tuottaa vaikeuksia. Ne mitkä on malliltaan hienoja ovat sika kalliita.  Mä en ole tyyppi joka liputtaa tämän lauseen perään " laatu maksaa ja sitten se menee sulla monta vuotta"  Nämä mun vanhat on Lindex/Henkka ostoksia ja ihan parin kympin takkeja, jotka ostin alesta aikoinaan ja ne on mulla ollut nyt n.5vuotta ja vieläkin hyvässä iskussa.  Mä jatkan etsintöjä ja toivon mukaan löydän pian jonkun kivan.













 Hattu H&M / Kengät Janina F / Laukku H&M / Takki Lindex

5 kommenttia:

  1. Tosi ihana kokonaisuus, sulle sopii kyllä tyyli kuin tyyli t. Irina

    VastaaPoista
  2. Hatut sopii sulle kyllä hyvin, kumpa mullekkin sopis. Hatut on nimittäin ihania.

    VastaaPoista
  3. Sä osaat kyllä stailata hyvin ja sulta saa pukeutumisneuvoja paljon. Ihanan chic asu

    VastaaPoista
  4. Oot tosi paljon Ruotsalaisen näköinen ainoastaan ne osaa yhtä hyvin kuin sä pukeutua.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.