7.3.2016

OOTD - Me against mother nature


 Meillä oli aamulla luonnonäidin kanssa vähän erimielisyyksiä :) Mulla oli kevät fiilis ja se näkyy pukeutumisessa, kun taas toinen osapuoli eli tämä meidän mother nature oli sitä mieltä että talvi on tullut jäädäkseen. Mä pidin pääni ja vaikka tuli kiviä taivaalta mä en tingi pukeutumisesta, sillä mä oon päättänyt että kevät on tullut :)
Mun päällä ei juuri ikinä nähdä paitapuseroita.  Kovin montaa kaapissa ei loju, sillä olen todennut ne itselleni epäkäytännölliseksi ja myynyt melkein kaikki pois.Mä oon niin laiska silittäjä, ja tässä vaatekappaleessa silitys on avainsana, joten minä ja paitapuserot emme ole kovin hyvä tiimi. Pari farkkupaitaa oon jättänyt kaappiin, sillä ne on aika klassisia ja menee monet vuodet.
No löysin kaapista todella vanhan siniraita paitapuseron ja päätin että en halua sitä perus tyylisesti laittaa eli tunkea housujen sisälle ja kaikki napit kiinni, vaan annoin sen luonnollisesti roikkua jakun alla. Hitsit mä innostuin sinisen ja harmaan yhdistelmästä, aika jees kombo.



6 kommenttia:

Kiitos kun jätit kommentin.