30.1.2016

Winter chic



Alku viikko on menty pipo tyylillä, mutta vk.lopun kunniaksi ajattelin hieman ehostaa itseäni enempi. Laitoin vähän tummemman silmämeikin ja muutenkin enempi meikkiä mitä arkena tapaan pitää. Eilinen lookki oli aika simppeli, neule ja karvatakki on yhdistelmä missä harvoin mennään metsään. Mielestäni tämä yhdistelmä on kivan talvinen ja samalla aika chic : ) Tätä mustaa takkia onkin tullut pidettyä niin paljon ja enempi mitä aikoinaan ostohetkellä osasin edes aavistaa. Toisaalta hyvä se on että on tullut pidettyä rahan edestä, sillä mun kaapissa on kyllä niitä heräteostoksiakin. Yritän nykyään miettiä tosi tarkkaan mitä ostan, mutta kukapa nyt ei tekisi välillä hätiköityjä ostoksia varsinkaan naiset. Alan hiljalleen lähestyä sitä tyyliä, että kaapissa on vaan ne vaatteet mitä todella pidän, sillä olen myynyt viime aikoina vaatteitani pois ja aika raa´alla kädellä. En sano että mun kaappissa olisi vähän vaatteita, mutta haluan sinne vaan ne mitä pidän, kaikki ylimääräinen siis pois. Mä olen sen verran vaatefriikki, että mihinkään minimi juttuihin en lähde mukaan :)
Kiitos taas mun pojalle, joka jaksoi napsia äitistä kuvia <3

Haven't had a lot of make-up on for a while and to celebrate the weekend I decided to wear some. I was wearing my hair extensions that I bought from Glitter.
This outfit was kind of simple. A nice knit and ripped jeans with a fur jacket could never go wrong. Thanks to my son,who took these pictures <3


 Neule H&M
Takki Gina Tricot
Kengät Bubbleroom
Huivi Cubus
Hiukset Glitter
Farkut Zara

10 kommenttia:

  1. Kaunis ja ihanat hiukset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tätä Glitterin hiustenpidennystä olen kyllä pitänyt paljon ja todennut sen helpoksi tavaksi saada pitkät hiukset nopeasti :)

      Poista
  2. Todella kaunis 35vuotias. Ei kyl uskois että sulla on kax lasta.

    VastaaPoista
  3. Tässä sen näkee että vaikka on lapsia voi silti näyttää upealle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ollut pikku tytöstä asti vaatteiden/muodin perään ja ei sitä tahtia ole kyllä lapset hidastaneet :)

      Poista
  4. Vois luulla että oot tai asut Ruotsissa.Sun tyyli on aina niin ihana ja trendikäs. T. SILJA

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai no olis kyllä kiva asua Ruotsissa, jos vaan osais sen kielen hyvin :)

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin.