1.9.2014

Black lace




//Musta pitsipaita yhdistettynä vaalean trenssin kanssa. Mielestäni vaalea takki tuo fressin tuulahduksen asuun, sekä mokka loaferit tuovat asuun rentoutta korkkareiden sijaan.
H&M liikkeessä olen törmännyt viime aikoina siihen,että niiden kokoihin ei ole yhtään uskomista. Ennen en sovittanut paitoja (housuja olen aina sovittanut), vaan luotin et oma kokoni vastaa oikeaa. Mutta nykyään en luota,sillä esim.tämä paita on kokoa 44 kyllä 44 vaikka olen normaalisti kokoa 38/40
Kun taas jakku, jonka ostin hetki sitten on kokoa 36. Ei se että sillä kokonumerolla olisi yhtään mitään väliä,mutta kyllä aika suuri haitari on näiden välillä. Joten parempi vaan sovittaa niin ei tuu ostettua vääriä kokoja kaappeihin lojumaan,sillä H&M kokolappuihin en enään kyllä luota/usko :)
No paita on hyvä ja se on pääasia, koolla viis.

Ei tarvi varmaan mainita mistä asu on ostettu kyllä H&M :) Pitäisköhän mun vähän laajentaa mun vaatekauppa valikoimaa :) Zaraa tänne odottelen, mutta varmaan turhaan.
No vk.loppuna mun mies lähtee Turkuun levymessuille ja voi olla että lähden mukaan, joten sitten pääsen Zaraan :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.