22.8.2014

Valkoinen takki





  Housut Sisters point
Laukku H&M
Lenkkarit Converse
Takki H&M
Paita Zara


// Tilasin kesällä valkoisen takin H&M netistä, kun huomasin sen olevan alennuksessa (Hintaa takille tuli 30e)
Outoa on se että samoja takkeja myydään tällä hetkellä H&M liikkeessä hinnalla 50e
Olen aikaisemminkin huomannut, että netissä ja liikkeessä voi olla jokin tuote aivan eri hinnalla.

Olen odottanut, koska syksy tulee ja pääsen ulkoiluttamaan takkia :) Kyllä se hintansa arvoinen on ja tekee asusta ihanan fressin. Pientä väriä toin asuun asusteilla, kuten vihreällä laukulla ja vihertävillä aurinkolaseilla.

Yksinkertainen, mutta kuitenkin rento ja tyylikäs.

Ps. Huomenna on Vaasan alueen bloggareiden kirppis.
Kirppari pidetään kahvila Ylikivan tiloissa, sekä sen ulkopuolella klo 10-15
Itse en ikävä kyllä pääsee myymään,kun olen töissä. Ennen töihin menoa ajattelin kyllä piipahtaa siellä.
Multa on kysyttykin, että olenko siellä myymässä vaatteitani ,mutta ikävä kyllä en :(
Vaikka mulla ois tosi paljon vaatteita mitä myydä :)
Jossain vaiheessa,jos oikeen innostun olin ajatellut pitää täällä blogissani kirpparin.

Mukavaa vk.loppua

3 kommenttia:

  1. Hyvännäköinen takki ja sopii sinulle

    VastaaPoista
  2. Harmi sun vaatteet ois menny kyllä hyvin kaupan :)

    VastaaPoista
  3. Voi harmi kun et pääse myymään omia vaatteitas ,sulla niin paljon hyvän näköistä ja trendikästä vaatetta...mutta ootetaan innolla jos laitat blokiin myyntiin....

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.