31.12.2016

Green & cape




 Kaapinpohjalla on jo yli vuoden lojunu vihreät vahapintaiset housut ja oon meinannu heittää ne pois monta kertaa.Ostin ne aikoinaan Lindexin alesta, mutta jostain syystä ne jäi käyttämättä. Eilen mua puri vihreä kärpänen ja nämä vanhat housut päätyi jalkaani ensimmäistä kertaa.





 Mustaa pooloa oon etsiskellyt kauan ja sellaista paitaa, joka on napakkaa materiaalia ja pysyy muodossa. Pidin nuorempana poolopaitoja paljon, mutta tylsistyin niihin jossain kohtaan ja en edes kaupoissa vilkaissu niihin päin tosi pitkiin aikaan. Nuorena ja silloin kun olin ylipainoinen, yritin poolokauluksen alle "piilottaa" kaksoisleukani ja luulin, että kun saan toisen leukani paidan alle tavallaan  "piiloon" tarkoittaa se melkeimpä sitä kuin sitä ei edes olisi 😊 Ikävä kyllä poolopaidat tapaa tehdä yleensä päinvastaisen tempun ja liian korkealla kauluksella entistä enemmän korostat pyöreitä kasvoja. Siksi on syytä poolopaitaa ostaessa valita oikean mittainen kauluksen korkeus ja sellainen joka sopii sun kasvojen piirteisiin.






 Mun viittableiseri pääsi nyt vihreiden housujen kaveriksi ja tämä bleiseri on mun lemppari. Muuten ihan perusmallinen, mutta hihoissa on kiva lepakko viba.










 Viitta H&M/ Housut Lindex/ Kengät Din Sko/ Paita Gina Tricot/Lasit Ray Ban

7 kommenttia:

  1. Aina niin tyylikäs. Hyvin sopii vaalealle vihreet housut

    VastaaPoista
  2. Tosi tyylikäs look ja hienot housut.

    VastaaPoista
  3. Sulla on kasvanu hiukset tosi pitkiksi vai onko sulla omat hiukset näissä kuvissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ihan omat hiukset on näissä kuvissa, ei lisäkettä :)

      Poista
  4. Kaunis asu ja ihanat kuvat. Vitsit nyt mäki innostuin poolopaidasta 😀

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.