29.8.2016

3€ farkut



Pitkään aikaan en oo kippikseltä ostanut mitään. Käyn ainakin kerran viikossa yleensä kirppiksillä pyörähtämässä. Kyllä mä aina jotain löytäisin, mutta ihmiset pyytää aivan mielettömiä summia käytetyistä tavaroista, joten olen jättänyt monet tavarat hyllyyn roikkumaan sen takia. Käytetty on aina käytetty oli merkkitavara tai ei ja sen moni ihminen unohtaa kun hinnoittelee kirpputorille. Nykyään kirppikset on täynnä sellasta tavaraa, jotka mun mielestä kuuluis jo pois heitettäväksi eikä myyntiin. Etsä mistään nukkasesta perus henkka maukka trikoosta, jossa on reikä voi pyytää kymmentä euroa tai ei se oo hullu joka pyytää, hullu on joka sen ostaa näin se menee.  Mä kerranki löysin edullisesti jotain kivaa, nimittäin kuvien farkut ja 3€:lla eli nyt oli kyllä löytö. Rennot ja arkiset farkut ja niiden kanssa yhdistin, vihreän bomber tyylisen takin ja mun karvaiset kissa espadrillot.
Tein eilen hiuksiin kunnon tehohoidon ja hiuksista tuli ihanan pehmeät. Tänään ajattelin tehdä kotitekoisen etikka jalkahoidon, muistin virkistämiseksi tässä hyvä ohje kotitekoiseen jalkakylpyyn klik














6 kommenttia:

  1. Ihana tyyli sulla. Jään seuraamaan.

    VastaaPoista
  2. Sopii vihreä väri sulle hyvin. Monipuolinen ja inspiroiva tyyli sulla. T. Viivi

    VastaaPoista
  3. Mä tilasin noin kengät Zalandolta näytti niin kivalle sun jalas.

    VastaaPoista
  4. Ihanat hiukset sulla ja hyvä sävy

    VastaaPoista
  5. Kiitos jalkakylpy vinkistä oli tosi hyvä ja nyt pehmeät jalat.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.